15 december 2020 Jacqueline Willemen

Sinds 15 december 2020 is Nederland in lockdown. Dit betekent dat de Rechtswinkel Tilburg geen spreekuren op kantoor aanbiedt. U kunt dus geen afspraak maken.

Hoe helpen we u?

Er zijn drie manieren waarop u uw juridische vraag of probleem bij ons kunt melden. Hoe dat werkt leggen we hieronder uit.

Via onze website

U kunt uw vraag stellen via www.rechtswinkeltilburg.nl. Klik op ‘Stel uw juridische vraag’. Vul uw gegevens in en een korte omschrijving van de vraag en druk op verzenden. In principe wordt u binnen vijf werkdagen teruggebeld. Let op: wegens drukte en vakanties kan het zijn dat het iets langer duurt dan u van ons gewend bent. We proberen u hiervan dan op de hoogte te stellen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Telefonisch

Tussen 09:00 en 12:00 uur kunt u telefonisch uw vraag stellen via 013-5353135. Soms kunnen wij u meteen adviseren. Indien nodig kunnen we telefonisch een dossier aanmaken om u verder te helpen met uw probleem. Kunnen wij u niet helpen, dan zullen wij met u bekijken waar u terecht kunt met uw vraag. Na 12:00 uur beantwoorden wij telefonisch geen nieuwe vragen meer, omdat we dan andere werkzaamheden hebben.

Via onze brievenbus

Kunt u uw vraag niet via de website of telefonisch kunt stellen, dan mag u de documenten die over uw vraag gaan bij ons in de brievenbus doen. Vergeet niet om uw naam en telefoonnummer er op te schrijven. Binnen vijf werkdagen wordt er contact met u opgenomen.

Als uw documenten wilt brengen voor uw dossier

Wij nemen geen documenten aan. U kunt deze bij ons in de brievenbus stoppen. Let op: vergeet niet uw dossiernummer te vermelden.

 Tot wanneer geldt deze aanpak?

De lockdown duurt tot en met 19 januari 2021, maar kan worden verlengd door de overheid. Zodra we weten wat de overheid hierover beslist zal de Rechtswinkel bekend maken of deze aanpak wordt verlengd.